sobota, 21 marca 2015

Mój Rudzielec [AoKaga]

Mój Rudzielec

Kretyn z niego ogromny
Na boisku czy w łóżku-ułomny
Z jakiegoś powodu zawsze wkurzony
A kiedy z nim wygrywam wciąż zdziwiony

Nie wiem czemu mnie tak kęci
Ruda głowa w mej pamięci
Na samą myśl moja mnie boli
Ten idiota nogi goli

Tak wiele mam do zarzucenia
Jednak serce chyba nie z kamienia
Pragnienie się potęguje
Ameryka mnie ujmuje






Aominek i jego rozterki. Dla tekiego twardziela jak on przyznanie się, że potrafi kochać to faktycznie nie lada wyzwanie. 
Pragnę podziękować Kiri-chan. Po 3 latach naszej bliższej znajomości przekonała mnie do obejrzenia jednego jedynego anime KnB oczywiście, a dopiero po roku do samego yaoi. Zobaczymy do czego przekona mnie w przyszłym roku lub za kolejne 3 lata, bo z nią nic nie wiadomo. Pojęcie osoby wpływowej jest jej obce xD. Jest ona również moim mentorem. Chłonę jak gąbka wszystkie informacje, którymi niemalże codziennie mnie obdarowuje. Łeb jak sklep.

10 komentarzy:

  1. Świetna rzecz, są siebie warci XD Kagami golący nogi...chciałabym to zobaczyć.
    *sigh* Ponieważ Kiri raczyła zapoznać mnie z tym blogiem (przy okazji żądając wyrażenia aprobaty co do powyższego utworu), wspomogę go nieco dodając do linków. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. *placze* a pamiętam, jak jeszcze trzy lata temu mowilam; "wez skoncz z tymi swoimi bajkami", "cooo? Lubisz pisac o gejach?".;_; jestem taka wzruszona, ze teraz sama o nich piszesz. T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeeeeejść xD ja tu jestem od tej na górze, bo mi wysłała depilującego się Kagamiego, przy czym uśmiałam się jak młoda norka i do tej pory mam przed oczami Taigę ze skupioną miną i różową maszynką w dłoni xDDD AoMomo to jedyny paring hetero, który poważam w KnB :3 czytać będę!

    Ukłonił się
    Anciel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta na gorze ma imie! XDDD
      GRABISZ SOBIE, NIE BEDE STALA Z TOBA W KOLEJKONIE XDD

      Usuń
    2. Cześ :D
      Dzięki , nowe dziełka już powstajo xD

      Usuń
  4. Kiri powiedziała, że mam wpaść, więc wpadłam.
    Widze AoMomo i już coś mi się przewraca, bo hejcę ten paring całym serduszkiem. Toć mój syn - Aomine dla niewtajemniczonych - to 100% pedał! No ale dobra, nie można się uprzedzać.
    No i przeczytałam. No i się zakochałam.
    Homo-chan (btw, wyborny nick xD) pisz mi więcej *_* dostąpiłaś zaszczytu, by być zapisaną w moich ulubionych, nie spieprz tego <3
    O, jeszcze jedno, bo nie wiem, czy Kiri w końcu to dla mnie zrobi -> mogę prosić o MidoTakałki? Duszę za nie oddam i połowę jogurtu. Ale tylko połowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha AoMomo takie słodkie xD , ale nie mam weny na to, wolę o gejkach <3
      Dzięki za miłe słowa *.*
      skoro człowiek domaga się MidoTakałek to będzie je miał xD

      Usuń
  5. Już pisałam to Kiri, ale to "A kiedy z nim wygrywam wciąż zdziwiony" rozłożyło mnie na łopatki! XDDDD I ten golący nogi Taiga, no taki szeksi :DDDDD Moje AoKagaszki takie cudowne pisaj ich więcej! *///////*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *.*
      Ta dwójka to moja największa inspiracja xD.
      Będzie więcej

      Usuń