piątek, 3 kwietnia 2015

Tarzan [AoKaga]


Z góry mówię, że do napisania takiego cuda natchnęła mnie ta oto piosenka Tarzan Boy .
Tak, słucham DISCO POLO i czuję się z tym ZAJEBIŚCIE XD.

Tarzan

Koczuje w lasach, okrywa się krzakami,
żyje w zgodzie z małpami.
Niezwykle opalony,
od ogniska poparzony.
Daiki niebieskowłosy...

Szałas ma bombowy,
lecz żywot niezwykle chujowy.
Rodzice opchnęli go za wino,
do dżungli w zaczarowanym Pendolino.
Brak mu jest panienki,
chciałby podziwiać bujne wdzięki.
Daiki spragniony...

Czerwonowłosy Taiga?
Życie to chyba jednak bajka.
Aomine znalazł swojego tygryska.
Wkłada mu zabawkę prosto do pyska.
Ujeżdża go całymi dniami.
Bardzo dobrze sprawuje się Kagami...

Tarzan znalazł zaspokojenie.
W lasach tygrysa upojne pieprzenie.




Yui-sensei dziękuję za nominację i za pochwałę moich wypocin xD

1. Wolisz czytać angst, fluff czy seksy?
Zdecydowanie seksy.

2. Nie myślisz czasem, żeby zrezygnować z blogowania?
Nie, to świetna zabawa. Nie ma takiej opcji. Coraz bardziej się tu odnajduję.

3. Czego najbardziej nie lubisz jeść?
Akurat na myśl nie przychodzi mi nic takiego. Kocham jedzenie <3. 
Nigdy nie próbowałam czerniny, ale gdyby jednak to chyba najbardziej nie lubiłabym tego xD.

4. Czy masz jakiś idiotyczny lęk?
Boję się tego, że kiedyś na ulicy ktoś obok mnie padnie i już będę się przymierzała do wykonania RKO, a tu nagle okaże się, że to zwykły pijak ;_;
(Dla wyjaśnienia dodam, że jestem ratownikiem i chciałabym potrenować to czego mnie nauczono nie tylko na fantomie.)

5. Jakich opowiadań nie lubisz czytać?
Takich, przy których ani poryczeć ani się pośmiać.

6. Wierzysz w szczęście i pecha?
Wierzę w Boga.

7. Jaka czekolada jest według Ciebie najlepsza?
Milka OREO <3

8. Na jakich portalach społecznościowych masz konta?
Facebook, ask.

9. Lubisz kotki?
Lubię kotki, a najbardziej o takie *.* MRAU

10. Co robisz z rana, żeby się rozbudzić?
Przemywam twarz zimną wodą.

11. Masz jakieś guilty pleasures? Jakie?
Tak.
Piątego kotleta zagryzam dwunastą kiełbasą.






6 komentarzy:

  1. Butarararia, chodź kochanie, chodź! DDD; CZEGO CHCESZ DZIEWCZYNO? JA WIEM! TARZANA! DDD; *i od razu tyle wspomnień z domówki u Górsona* D;
    Pięknie. p_p Moje AoKagasie, moje cudeńka, maleńka, pępuszki, okruszki. <3 <3 <3 Mamusia musi was zostawić na chwilkę, bo idzie się opiekować EnAliami, ale mamusia do Was wróci. <3 <3 <3 MAMUSIA WRÓCI DO TARZANA XDDD *why mamusia nigdy nie wróciła*
    CZY DAIKI JAKO TARZAN NIE POWINIEN ZABIĆ TYGRYSA? DDD; Nie, on zabił panterkę. Wtf. Daiki popełnił samobójstwo? DDDD: CZEMU NAGLE Z TEGO ROBI SIĘ ANGST? XDD *Kiri, staph*
    Czytając Twoje odpowiedzi dosłownie widziałam, jak zatrzymujesz się na tej ulicy obok dworca PKS, przed Tobą pada jakiś facet, a Ty taka uchachana krzyczysz: NARESZCIE, a potem taki zgon, why, why did you do that? DD;
    NIENAWIDŹMY RAZEM CZERNINY I KOCHAMY OREO, omg. Nagle chce zejść całą, znowu. D; Albo ptasie mleczko. D; Wbij do mnie na ptasie, zaszalejmy w Mili, mając 14 złotych na karcie. XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbijam na ptasie, anglika, polski, matme i lazanie xD

      Usuń
  2. Zeżarło mi komentarz. A taki piękny był. Kurwa. Dlaczego technologia tak bardzo mnie nie kocha?
    Gomeeeen, ale obecnie mój mózg jest przeżarty przez chemię, nie mam siły jeszcze raz pisać tak długiego komentarza, więc pominę kwestię dydaktyczną, myślę, że od tego nie umrzesz i powiem tylko to, co najważniejsze.
    ' Aomine znalazł swojego tygryska.
    Wkłada mu zabawkę prosto do pyska.'
    Kurwa. AoKaga w zezwierzęconej wersji, CO TO JEST. BO NIE ZOOFILIA. ALE NAZWĘ SWOJĄ TO TEŻ PRZECIEŻ MUSI MIEĆ. HOMOŚ, WYMYŚL JAKĄŚ~
    W każdym razie, fragment wygrał mój dzień. Jak się zaczęłam z niego śmiać, to tak zaczęłam się dusić, a moja mama myślałam, że trzeba mi robić resuscytację. Ah, te lekarskie nawyki...xd
    No nic, Wesołych Świąt~!
    I weny~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra wymyślę xD
      Jaram się, że się pośmiałaś D;
      Dzięki i wesołych świąt!

      Usuń
  3. Aomine tarzan.
    JEŻU.
    <333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekst mnie powalił! Po prostu genialny jest ;D
    Aomine jako Tarzan, a Kagami jego ofiara xD
    Świetne!

    OdpowiedzUsuń