poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Miłość i sraczka przychodzą z nienacka[AoMomo]


Aomine biegiem do toalety...
Chyba zaszkodziły mu te niedobre kotlety.
Bez zastanowienia i pukania

'Satsuki co ty tu robisz bez ubrania?!' 

Współlokatorka wyraźnie podniecona.
Na miarę XXI wieku dokładnie ogolona.

Chłopak trochę zawstydzony.
Nie do końca wie, w którym kościele biją dzwony...

Przywarła chłopaka biustem do sciany.

'Dai-chan dziś będziesz MI oddany'

Mocno zacisnęła na jego kroczu rękę,
lecz zamiast podniecenia Aomine czuł mękę.

'Uwierz mi, gdybym tylko mógl,
ruchałbym cię teraz jak zimą ulice najlepszy pług!
A teraz z drogi różowowłosy szatanie.
Mi na prawdę nie w głowie zabawianie.
Przestań w końcu mnie obejmować.
Wyjdź stąd i lepiej naucz się gotować!'





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. biedny Aoś nie może wykorzystać sytuacji:P ale w końcu jak miałby się skupić jak musi biec na bardzo pilne posiedzenie w najważniejszym z pomieszczeń XD
      Chociaż Momoi sama jest sobie winna, gdyby nie jej gotowanie to nie zdążyła by nic powiedzieć bo od razu leżała i jęczała a tak musi obejść się smakiem:P w końcu kto by nie chciał takiego Aosia XD

      Usuń
    2. No polowanie na Ao jej się nie powiodło, ale nic straconego XD
      następnym razem jej się uda D;

      Usuń
    3. Czyżby była zapowiedź następnego shota? :D

      Usuń
    4. właśnie tworzę XD.
      jeszcze dziś będzie

      Usuń
    5. Czekam:P bo chyba Ao sobie chociaż na małe co nieco zasłużył :D

      Usuń
  2. PISZ DATĘ ZGONU
    ZABIŁAŚ BRATA AKASHIEGO, ZAPŁACISZ ZA TO!
    *zsuwa się do grobu, przykrywa płaszczykiem ziemi*
    ŻEGNAJ ŚWIECIE! ZABITA PRZEZ BEZCZELNEGO GENIUSZA KOMEDII KONAM W MĘCZARNIACH DUSZĄC SIE ŚMIECHEM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :D
      Tylko nie umieraj , bo ja lepsze teksty kiedyś wstawie na pewno. xD
      musisz je zobaczyć ;c

      Usuń