poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Ostatni członek [AoMomo]


Czipsy, piwko i bułeczki gorące.
Nie ma to jak zakupy w Biedronce.
Aomine już przy kasie stoi.
W sąsiedniej kolejce widzi Momoi.

'Tampony i podpaski?
Chyba muszę wejść w jej łaski...
Kobietą w końcu się zrobiła,
jej godzina dziś wybiła!
Takiej podniety nigdy nie odczówałem, 
a przecież tysiąc dziewic pod sobą miałem.
Różowe włosy na pięknej głowie,
ciekawe czy jej łono to samo mi powie.'

Przestał nad nią już kontemplować.
Rzucił pieniędzmi w kasjerkę i pobiegł się przygotować.

Stringi moro, goła klata,
w ręku trzyma swego bata.
W seksownej pozycji na łóżku czeka, 
z nudów po piwie alfabet sobie beka.
Nagle otworzyły się drzwi od pokoju.

'Aomine?! Ubierz się ty gnoju!'

 'Bądź pewna, że nie mogę.
Odłóż na bok swoją twrogę.
Dzwiewictwo to nic ważnego,
ja podniosę twoje ego.
Nic mnie nie obchodzi, że masz miesiączkę.
Ja z podniecenia mam gorączkę.
Cycki lepsze niż u Kardashianek.
Twojego tyłka chcę bardziej niż na Wielkanoc pisanek.'

'Chyba zgłupiałeś. Ja dziewica?
Całe Pokolenie Cudów potajemnie mnie zalicza.
Kolej nadeszła właśnie na ciebie.
Chociaż raz poczujesz się jak w niebie'

Mimo rozwiązłego życia płuciowego
trudno jej było zmieścić mniejszego Daikiego.
Nabił ją w końcu na członka wielkiego,
tak mocno, że aż Satsuki krwawiła z miejsca czułego.
Dziewczyna może czuć się znowu jak cnotka,
lecz dobrze wie, jak zadowolić tego kotka.











7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak zakupy w biedronce XD takie myśli mogą przyjść do głowy jak wszędzie obrazki czerwonego owada
      Aoś w stringach moro? Poważnie? Prawie padłam, gdyby nie to, że siedzę z rodzicami w salonie to padłabym ze śmiechu :D
      Całe Pokolenie Cudów potajemnie mnie zalicza. Jeszcze większa gleba XD biedny Daiki, zamiast słodkiej dziewicy jest ostatni w kolejce:P że wcześniej na to nie wpadł i nie był pierwszy

      Usuń
    2. hahahahahha no taka wizja była :D
      Dziś taką jazę na AoMomo miałam :D

      Usuń
  2. Nie lubię hetów, ale to mnie zabiło, w sensie pozytywnym XDDDD
    Napisałabyś MuraMuro? Błagam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezus Maria... miałam sobie lekturę bloga zostawić na później bo Tyłeczki do Szczęścia na mnie kwiczą... A tu?! AoMomo! Kochanie ty moje, przez ciebie panele moje całuję, bo mnie posłałaś na ziemię. Bezczelna ty! Nawet ich nie umyłam!
    "'Chyba zgłupiałeś. Ja dziewica?
    Całe Pokolenie Cudów potajemnie mnie zalicza.
    Kolej nadeszła właśnie na ciebie.
    Chociaż raz poczujesz się jak w niebie" - oh oh umarnęłam sobie. Słodka zajebistość mnie utopiła, mózg mój w dzikim śmiechu zatopiła! Leżę kwiczę nie wstaję , podnieś mnie bo tak już zostanę!
    Homo-sempai... pokochałam cię całym mym nie-yaoistycznym serduszkiem. Moje upodobania do hetero oddaję Tobie.
    Weny~
    c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha mnie powalił Twój komentarz :D
      dzięki wielkie xD
      Tylko jednak mam złe wieści. Przez maturę kompletnie straciłam wenę :D.
      Dawno nic nie dodałam, ale postaram się to zmienić.

      Usuń