sobota, 18 kwietnia 2015

Matura [MuraMuro]


Murasakibara zestresowany,
wie, że na maturze będzie ostro odpytywany.
Ustna z języka ojczystego?!
Nie ma chyba nic gorszego.

Wszedł do sali i otworzył buzie.

'Doskonale wiesz, jak zdać egzamin ty Łobuzie'

Himuro już odpina pasek,
a przecież on był zawsze od robienia lasek.
Atsushi szybko uklęknął, 
a jego kolega natychmiast głośno jęknął.

'Tatsuya trzymaj się lepiej ławki.
Ode mnie dostaniesz loda i w bonusie drgawki'

Czarnowłosy strasznie dyszy z podniecenia,
Musrakibara chce jak najlepszego wrażenia.

Jego długa matura właśnie się zakończyła.
'Lachociągu twoja godzina właśnie wybiła.
U mnie zaliczyłeś to na maxa,
ale przed szkołą jeszcze nie czeka twoja taxa.
Mój fiut przy reszcie komisji jest bardzo mały'
Atsushi ze strachu wytrzeszcza gały.

'Teraz szykuj buzię na Akashiego Szatana.
Bardzo wątpię, że maturka będzie zdana.'



Z dedykacją dla Yui-sensei . Dzięki Kiri-chan za natchnienie :D

4 komentarze:

  1. DLACZEGO WSZYSCY MUSZĄ PRZHPOMINAĆ MI O MATURZE!? ;^;
    I akurat najbardziej boję się ustnego polaka, ekhem...
    No ale to było piękne, uśmiałam się jak fretka x3

    OdpowiedzUsuń
  2. WIELBIĘ, WIELBIĘ I BIJĘ POKŁONY.
    Homo, pisz więcej, plox ;;

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG <3 Kocham i wielbię!
    Himuro taki zły, hehehe tak straszyć biednego Murasakibare...no ale to w sumie prawda XD Akashi emperor jak zawsze robi za postrach ;D
    Genialne^^
    Pisz nam więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ... aha...
    nie lubię MauraMuro, bo Himuro ma fajne tylko flaki, no ale skoro to ty napisałaś, wiedziałam, że nie pożałuję. Twoje rymy powalają mnie na ziemię.
    "Teraz szykuj buzię na Akashiego Szatana.
    Bardzo wątpię, że maturka będzie zdana" - zabiło [*]
    WEny ~~

    OdpowiedzUsuń