środa, 25 marca 2015

Seksowna Fleja [KagaAo]



Seksowna Fleja


Moja miłość przy mnie leży.
Aomine we mnie
wierzy.
Nagie ciało rozpalone,
moje już rozochocone!
Kolor skóry ma murzyna,
dziś to on tyłek wypina.
Oczy zamknięte? Śpi jak skała.
Poszła w ruch moja pała!
Gwałt z gwałtem i o gwałcie.
Mój chłopak już na chillout'cie.
Działam sobie póki moge.
Jak sie obudzi to dam 
noge.

Ale chwila coś mi nie pasuje...
Coś obrzydliwego znowu czuje?!

Aomine?! Ty łajdaku!!!
Znowu stare jedzenie trzymasz w plecaku?!
Śmierdzące, o wyglądzie galarety,
a spod łóżka czuć twe skarpety!
Czy ty w ogóle się umyłeś?
Standardowo wodą toaletową wykropiłeś!
Nie mam na ciebie już żadnej mocy.
Od dziś sam zabawiasz się w nocy!




Kagami- strażak, kucharz, kochanek, sprzątaczka i jednocześnie mamucha Aominka xD 

8 komentarzy:

  1. I jak tu Kagami ma się zaspokoić jak Aoś się nie umiem zachować:P kto widział mieć w plecaku śmierdzące jedzenie lub się nawet nie wykąpać:P to takie niewychowane chociaż po Aomine można by się najprędzej tego spodziewać:)
    Osobiście nawet bardziej podoba się KagaAo. Aoś na dole, wyciera krew z biurka XD
    Pisz jak najwięcej, bo uwielbiam czytać twoje teksy:P
    Życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuuu dziękuję!
      Właśnie moja wena taka niezaspokojona xD. 1000 pomysłów na minute mam ;o

      Usuń
    2. Można mieć tysiące pomysłów na minutę, lecz często brak czasu na ich zrealizowanie:P

      Usuń
  2. "Gwałt z gwałtem i o gwałcie." <- ja poproszę o bluzkę z takim nadrukiem <3 to moja nowa życiowa decyzja. Tak.
    Homo-sempaaaai, więcej~! Bo nie mam co czytać w czasie nauki do matury xD'
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha no faktycznie! Taka bluzka to dobry pomysł :D
      Będzie wiecej, a następne o MidoTaka ^^

      Usuń
    2. MidoTakałki MidoTakałki MidoTakałki MidoTakałki... *o*

      Usuń