wtorek, 24 marca 2015

Challenge accepted [AoAka]

Challenge accepted

Aomine ma rozterki.
Woleć ma facetów czy panienki?
Już odpływa tu myślami!
Ciekawe...
Posuwana jest Satsuki czy Kagami?
Sam swojej orientacji nie rozumie.
Z Kagamim łatwiej- nie musi w gumie.
Satsuki tylko za włosy pociągnie,
wnet już rozpięte ma spodnie.
Myśli...
'Wielkie cycki, no i pupa,
Taiga przy niej trochę jak kupa...
Zdobywać mam dziś ochotę.
Komu innemu zabiorę cnotę.
Nie chcę mieć dzisiaj łatwo,
ale zmęczyć też nie zanadto.
Nie będę miał dzisiaj nudno,
z Akashim będzie trudno.
Urokliwy, ze złotym okiem.
Dziś to on będzie moim zbokiem.
Niech się lepiej mnie obawia!
Zemszczę się za to, co na boisku wyprawia.
Jam Adonis z twarzą lepszą niż Bonda.
Akashiego sięgnie moja anakonda!
Przeciwstawić? Może i się odważy.
Z moim fiutem będzie mu do twarzy.'





Jacyś wielbiciele AoAka *.*?
Aomine lubi podejmować ryzykowne zadania. Ja to na jego miejscu obawiałabym się, że po gwałcie na Akashim mogłabym oberwać z nożyczek w oko ;_;

6 komentarzy:

  1. AOAKA! DDDDDDDDDDDDDD:
    Weirdo będzie płakać. ;_;
    Zboczony Aomine przeleci wszystko. xDDD
    MÓGŁ ZDECYDOWAĆ SIĘ NA KAGAMIEGO! :_____: ;_____:
    W ogóle, dziwię się, że nie jara Cię ship AoKise. xD Od tego ponoć wszyscy zaczynajo, a Ty zaczynasz od AoAka (AoKaga, Aomine x Piramida, ok, nic mnie już nie zaskoczy). :___:
    Już Ci chyba mówiłam, że pięknie i płakałam Ci do tego na fejsie, nie? xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z Aomine to i do tańca i do różańca xD wszystko można z nim i z niego zrobić xD dlatego najchętniej pisałabym tylko o nim xD.
      o MidoTaka już z 2 dni pisze i średnio na jeża, a o takim Aominku wszystko wychodzi.
      O kise pewnie też kiedyś coś, ale on mnie zupełnie nie inspiruje, to już bardziej Kuroko :D.
      Kisi nie hejcę, bo jest śmieszny, ale żeby tak pisać o nim to nie wiem czy dam rade xD

      Usuń
  2. *ryk na cały dom* moje kochane AoAka, złoto dla ciebie, dobry człowieku Q//////Q
    "Nie będę miał dzisiaj nudno,
    z Akashim będzie trudno." może i trudno, ale jaka satysfakcja z wygranej walki o miejsce na górze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    "Niech się lepiej mnie obawia!
    Zemszczę się za to, co na boisku wyprawia." niesamowicie mnie bawi myśl o scence, jak Aomine (w bonusie z Kagamim, a co) szarżuje na niego z typowym "bring it on!", a ten go po prostu sadza na tyłek, jak bezradne dziecko XDD
    "Przeciwstawić? Może i się odważy.
    Z moim fiutem będzie mu do twarzy.'" Akashiemu ze wszystkim do twarzy, zwłaszcza z mini-Daikim ♥
    Masz u mnie ciasteczko, za pairing, wykonanie i niespodziankę, bo w życiu się nie spodziewałam zobaczyć AoAka w takiej formie i co najważniejsze - było zaskakująco udane, dziękuję wwww ;///////;

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej wybierz KagamiegoXD chociaż Akasz też może być:P za Momoi nie przepadam chociaż lubię ją napewno bardziej niż na początku:) z reguły jak dziewczyna ma różowe włosy to denerwuje mnie już na wstępie nie musi się nawet odezwać:P (wyjątkiem było magi)
    poza tym cytując Yazu i księge Akasha strona 704, paragraf 3 podpunkt 27 "Hetero blaknie w blasku yaoi" :D
    "Jam Adonis z twarzą lepszą niż Bonda" co za skromność
    Ostatnio wiele osób się jara AoAka, jestem za. Wszystko poza AoKise:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezus Maria... Znowu mnie ukatrupiłaś.... AO TY MÓJ CUDZIE IDŹ GWAŁTAJ MI BRACISZKA NIECHAJ KRZYCZY WNIEBOGŁOSY!
    btw... Aoaka to moje OTP... A ty trafiłaś idealnie pod mój dzisiejszy humor. Tak sobie myślę, oblece dziś wszystko co chce i zbiorowo komne

    OdpowiedzUsuń